anak ku

Saturday, March 7, 2009

kursus induksi

akum semua guru smktpg..

diharap saya mohon maaf jika ada dikalangan rakan guru yang terpaksa menggantikan kelas saya.

di sini saya mengumumkan bahawa saya akan berkursus pada 12/03/09 sehingga 26/03/09. bertempat di crystal crown , klang. diharap semua guru yang akan menggantikan kelas saya dapat bersabar menantikan kepulangan saya. segala kerja-kerja saya saya serahkan kepada ....

buku bjkp ----- pn hafizah
pkbm ---- cik hazleza
ppsmi --- en hanis

jika rakan guru ada mempunyai urusan melibatkan perkara-perkara berikut silalah berhubung dengan mereka.

akhir sekali , diharap semua guru dapat mendoakan saya lulus kursus ini dengan jayanya.
sekian, terima kasih.

2 comments:

teachuhman said...

Yassir

Congrats on your selection for the induction course. you are a hardworking teacher. I'm proud of young people like you. You give me hope and confidence for the future generation.
Please observe and note the material during the course.
Understand what it really means to be a 'civil servant'.
As a teacher, you must also understand that our roles are different from other civil servants.
All the best.
I'm always here if you need guidance and help.

Anonymous said...

tqvm. cikgu naim.