anak ku

Thursday, October 23, 2008

pra jamuan raya...

en nordin....pengetua smktpg
smile....your on eat TV
sila..sila...
have...some desert....

jamuan ni kat bilik ert. x tahu pun ada jamuan. sblm ni dah pi pekena kat kantin. nasi goreng dan bihun + tempe.... pergh mengancam kan... ramai juga yang hadir... makanan mmg tip top... sedap.. mengenyangkan.... malangnya... aku dah makan... anyway TQ... tuan rumah ( aku pun x pasti sapa yang buat... yg aku tahu anis..yg bt air...)
Posted by Picasa

2 comments:

Cikgu Nadarajan Thambu said...

dato... yasser hang punya blog manyak aktif loo.ada manyak gambar...tapai gua punya gambar lu kasi ambil dari belakang loo...apa pasat lu suka belakang ah...( gambarlah )...tapi ok lah ada manyak maklulumat....silamad hali laya.....kutupat,limang,silap manis ada looo...lu terus tangkap gambar lain kali saya punya muka hansome kasi masuk lah..tankayou...

cikgu yassir said...

okok//// next time... tunggu...